Doktorska disertacija – Vojna akademija, Univerzitet odbrane u Beogradu, 2007. godina. Doktor vojnotehničkih nauka u oblasti informacionih sistema.
Magistarske studije – Elektronski fakultet, Univerzitet u Nišu, 1998. godina. Magistar nauka u oblasti računarska tehnika i informatika.
Diplomske studije – Vojnotehnička akademija, Zagreb, 1991. godina. Diplomirani inženjer elektrotehnike u oblasti računarska tehnika i informatika.
Nastavna delatnost
Fakultet za projektni i inovacioni menadžment prof. dr Petar Jovanović, Univerzitet Educons – predmeti: Upravljački informativni sistemi, Softversko inženjerstvo, Upravljanje rizicima softverskih projekata.
Naučnoistraživački rad i publikacije
Autor i koautor više naučnih i stručnih radova u oblasti informacionih sistema, GIS tehnologija, sajber bezbednosti i digitalne transformacije.
Učesnik na međunarodnim i domaćim konferencijama iz oblasti informacionih tehnologija i upravljanja u kriznim situacijama.
Član uredničkih i recenzentskih timova naučnih časopisa u oblasti informacionih tehnologija.
Projekti i profesionalni angažman
Učesnik i rukovodilac projekata u oblasti razvoja GIS sistema i sajber bezbednosti u okviru Ministarstva odbrane i Univerziteta odbrane.
Saradnja na projektima primene informacionih tehnologija u kriznom menadžmentu i nacionalnoj bezbednosti.
Iskustvo u međunarodnim projektima koji povezuju vojno-istraživački i civilni sektor u domenu ICT-a.
Stručna usavršavanja i sertifikati
Završene specijalizacije u oblasti sajber bezbednosti, GIS tehnologija i informacionih sistema u zemlji i inostranstvu.
Završene specijalizacije u oblasti sajber bezbednosti, GIS tehnologija i informacionih sistema u zemlji i inostranstvu.
Istraživačka interesovanja
Informacioni sistemi i njihova primena u menadžmentu i odbrani.
Geografski informacioni sistemi (GIS) i modelovanje u realnom vremenu.
Sajber bezbednost i zaštita kritične informacione infrastrukture.
Digitalna transformacija i softversko inženjerstvo.
Poruka profesora
Uspeh u nauci i poslu nije rezultat slučajnosti, već istrajnosti, etike i stalne spremnosti na učenje.