Autor 51 naučno-stručnog rada u referentnim domaćim i međunarodnim časopisima.
Autor i koautor knjiga:
Upravljanje komunikacijama u projektu (2023).
Komunikacija u projektnom menadžmentu (2019).
Računari u savremenom poslovanju (2000).
Uvod u SPSS 6.1 (1997, koautor).
Projekti i profesionalni angažman
Početak karijere: saradnik u marketinškim agencijama; rukovodilac istraživanja u kompaniji za računarsku edukaciju; direktor marketinga u privatnoj firmi.
Dalji razvoj: savetnik za profesionalnu orijentaciju; organizacija i realizacija obuka; obrazovanje i razvoj ljudskih resursa; nastavno-istraživački rad u visokom obrazovanju.
Učestvovala u više internacionalnih projekata u okviru: TEMPUS; TAIEX; Erasmus+, Twinning, UNIFEM.
Stručna usavršavanja i sertifikati
Istraživačka interesovanja
Marketing i digitalni marketing.
Elektronsko poslovanje.
Učenje na daljinu i e-obrazovanje.
Komunikacija /digitalna komunikacija u menadžmentu/projektnom menadžmentu.
Razvoj ljudskih resursa i edukativnih metoda.
Poruka profesora
Transformacija poslovanja koja se odvija u pravcu elektronskog, podrazumeva rad u agilnim timovima i visok nivo kompetencija. Stoga naš zajednički cilj predstavlja unapređenje znanja i veština putem učenja/e-učenja u digitalnom dobu.