Digitalne komunikacije

IoT ENGINEER - Digitalne komunikacije

Zašto je ovaj predmet važan?

Predmet objašnjava načine prenosa, obrade i zaštite informacija u digitalnim mrežama. Studenti stiču razumevanje osnovnih komunikacionih protokola, mrežnih arhitektura i tehnologija koje omogućavaju globalnu povezanost. Kroz praktične primere uče kako se dizajniraju pouzdani i sigurni komunikacioni sistemi, što ih priprema za dalji rad u oblastima mreža, telekomunikacija i interneta stvari (IoT).
programer4 - Digitalne komunikacije

Osnovne informacije o predmetu

  • Naziv predmeta
  • Digitalne komunikacije
  • Status
  • Izborni
  • Broj ESPB
  • 6
  • NastavnicI
  • Bojana Ostojić, Vesna Buha
  • Godina studija
  • II godina
  • Vrsta nastave
  • Teorijska (30) + Praktična (30)
  • Oblici nastave
  • Teorijska predavanja, vežbe, studije slučaja, praktični zadaci, diskusije, konsultacije

Ciljevi predmeta

Osnovni cilj ovog predmeta je ovladavanje neophodnim znanjima i veštinama iz oblasti poslovne komunikacije uz primenu savremenih informacionih i komunikacionih tehnologija, uz poštovanje pravnih i etičkih aspekata koji su povezani sa digitalnim komunikacijama a tiču se bezbednosti i zaštiti prava pojedinca u vezi s obradom ličnih podataka.

Ishodi učenja

  • Nakon položenog predmeta studenti će biti osposobljeni da razumeju pojam digitalne komunikacije;
  • shvate društveni kontekst nastanka i razvoja digitalnih medija;
  • kritički analiziraju uticaj digitalnih tehnologija na pojedinca i društvo;
  • razumeju na koji način digitalni mediji menjaju načine komuniciranja; shvate kako digitalni mediji redefinišu publiku;
  • kritički analiziraju nove forme komuniciranja u širem društvenom kontekstu.

Sadržaj predmeta

Teorijska nastava:

  • Uvod u predmet. Digitalne komunikacije danas, promene u ponašanju korisnika i u samom načinu komunikacije
  • Zanimanja u oblasti digitalnih komunikacija: PR menadžer, novinar, community menadžer, itd.
  •  Interpersonalni nivo digitalne komunikacije.
  • Grupni nivo digitalne komunikacije.
  • Masovni nivo digitalne komunikacije: konvergencija tradicionalnih medija, online mediji.
  • Digitalne arhive
  • Digitalne komunikacije u okviru marketinških aktivnosti u Srbiji.
  • Autorska prava i digitalne komunikacije.
  • Etika u sferi digitalnih komunikacija.
  • Redefinisanje publike.
  • Budućnost digitalnih komunikacija

Praktična nastava:

  • Predavanja
  • Vežbe
  • Prezentacija primera iz poslovne prakse
  • Studije slučaja
  • Izrada i prezentacija seminarskih radova

Ocena i način polaganja

  • Oblik ocenjivanja
  • Poeni
  • Aktivnost u toku predavanja
  • 20
  • Praktična nastava
  •  
  • Kolokvijum(i)
  • 50
  • Seminar(i)
  •  
  • Ukupno
  • 100
FULL STACK DEVELOPER - Digitalne komunikacije
This site is registered on Toolset.com as a development site.