Internet i marketing

Zašto je ovaj predmet važan?
Predmet povezuje principe digitalnog marketinga sa tehnologijama interneta. Studenti stiču znanja o SEO optimizaciji, Google oglasima, analitici i društvenim mrežama kao alatima za promociju i izgradnju brenda. Kroz praktične kampanje uče kako da efikasno upravljaju online prisustvom organizacije i donose odluke zasnovane na podacima o korisnicima i tržištu.

Osnovne informacije o predmetu
- Naziv predmeta
- Internet i marketing
- Status
- Izborni
- Broj ESPB
- 6
- Nastavnici
- Bojana Ostojić, Milutin Pećić
- Godina studija
- II godina
- Vrsta nastave
- Teorijska (30) + Praktična (30)
- Oblici nastave
- Teorijska predavanja, vežbe, studije slučaja, praktični zadaci, diskusije, konsultacije
Ciljevi predmeta
Sticanje osnovnih znanja i veština iz oblasti internet marketinga. Studenti će savladati metode i
tehnike internet marketinga koje se koriste i njihovu primenu u praksi. Ovladaće i korišćenjem alata
društvenih medija.
Ishodi učenja
- Upoznavanje studenata sa najnovijim znanjima iz oblasti interneta i marketinga
- Sticanje znanja o savremenim metodama i tehnikama marketinga
- Sticanje znanja o internet tehnologiji i njenom značaju
- Ovladavanje sa procesima upravljanja digitalnim marketingom
- Sposobnost kreiranja i implementacije internet marketing plana
Sadržaj predmeta
Teorijska nastava:
- Osnovi marketinga
- Marketing miks u virtuelnom okruženju
- Definisanje, analiza i praćenje ciljnih grupa
- Internet marketing plan
- Кreiranje internet prezentacija, email marketing
- AdWords i osnove SEO-a
Praktična nastava:
- Društvene mreže i njihovi poslovni modeli
- Plasiranje i analitika oglasa na društvenim mrežama
- Vizuelna komunikacija – slika i video
- Specifičnosti internet platformi
- Mobilni marketing
- Merenje i analiza uspeha kampanja
Ocena i način polaganja
- Oblik ocenjivanja
- Poeni
- Aktivnost u toku predavanja
- 20
- Praktična nastava
- Kolokvijum(i)
- 30
- Seminar(i)
- Ukupno
- 100
