Objektno programiranje

PRODUCT MANAGER - Objektno programiranje

Zašto je ovaj predmet važan?

Ovaj predmet uvodi studente u savremeni koncept razvoja softvera zasnovan na objektima. Uče principe enkapsulacije, nasleđivanja i polimorfizma, kao i kako da kreiraju efikasne i održive softverske sisteme u jezicima poput Jave i C#. Praktične vežbe i projekti pomažu im da ovladaju dizajnom klasa, strukturom koda i dobrim praksama programiranja koje čine osnovu svakog profesionalnog razvojnog tima.
programer4 - Objektno programiranje

Osnovne informacije o predmetu

  • Naziv predmeta
  • Objektno programiranje
  • Status
  • Obavezan
  • Broj ESPB
  • 7
  • Nastavnici
  • Nebojša Đorđević, Ivan Jezdović
  • Godina studija
  • II godina
  • Vrsta nastave
  • Teorijska (45) + Praktična (30)
  • Oblici nastave
  • Teorijska predavanja, vežbe, studije slučaja, praktični zadaci, diskusije, konsultacije

Ciljevi predmeta

Ovladavanje studenata principima, tehnikama i načinom upotrebe objektno orijentisane paradigme programiranja uz proučavanje programskog jezika C++ kao predstavnika objektno orijentisanih jezika.

Ishodi učenja

Studenti su osposobljeni da razumeju ključne koncepte objektno-orijentisanog programiranja i da ih primenjuju kroz programiranje aplikacija u programskom jeziku C++ i kroz implementaciju objektno-orijentisanog modela podataka.

Sadržaj predmeta

Teorijska nastava:

  • Tehnike programiranja. OOP programiranje.
  • Modelovanje problema. Кlase. Objekti.
  • Modelovanje problema klasama. Rad sa klasama – definisanje klase i pristup članovima klase.
  • Operatori i operatorske funkcije
  • Izvođenje, nasleđivanje, specijalizacija, generalizacija.
  • Izvedene klase. Кonstruktori i destruktori izvedenih klasa.
  • Pokazivači i reference.
  • Polimorfizam. Virtuelne funkcije. Apstraktne klase.
  • Virtuelni destruktor. Nizovi i izvedene klase.
  • Višestruko nasleđivanje. Višestruki podobjekti.
  • Generisanje funkcija i klasa.
  • Izuzeci.
  • Ulazno izlazni tokovi.
  • Кontejnerske klase.

Praktična nastava:

OO programiranje korišćenjem programskog jezika C++. Razvoj aplikacija sa grafičkim korisničkim interfejsom uz korišćenje objektno-orijentisanog modela podataka i fajlova za čitanje i upis podataka.

Ocena i način polaganja

  • Oblik ocenjivanja
  • Poeni
  • Aktivnost u toku predavanja
  • 5
  • Praktična nastava
  • 15
  • Kolokvijum(i)
  • 40
  • Seminar(i)
  •  
  • Ukupno
  • 100
FULL STACK DEVELOPER - Objektno programiranje
This site is registered on Toolset.com as a development site.