Osnove marketinga

UXUI DESIGNER - Osnove marketinga

Zašto je ovaj predmet važan?

Predmet uvodi studente u svet marketinga i načine na koje organizacije komuniciraju sa svojim tržištem. Kroz razumevanje potreba potrošača, pozicioniranje proizvoda i izradu promotivnih strategija, studenti uče kako se stvara i održava vrednost brenda. Osnove marketinga razvijaju kreativnost, sposobnost strateškog razmišljanja i razumevanje tržišnih trendova — veštine koje su dragocene u svakom projektnom okruženju.
programer4 - Osnove marketinga

Osnovne informacije o predmetu

  • Naziv predmeta
  • Osnove marketinga
  • Status
  • Obavezan
  • Broj ESPB
  • 7
  • Nastavnici
  • Bojana Ostojić, Milutin Pećić
  • Godina studija
  • II godina
  • Vrsta nastave
  • Teorijska (45) + Praktična (30)
  • Oblici nastave
  • Teorijska predavanja, vežbe, studije slučaja, praktični zadaci, diskusije, konsultacije

Ciljevi predmeta

  • Upoznavanje studenata sa najnovijim znanjima iz oblasti marketing menadžmenta

  • Sticanje znanja o savremenim metodama i tehnikama marketing menadžmenta

  • Upoznavanje sa marketing konceptom

  • Sticanje znanja o upravljanju marketingom

  • Ovladavanje sa procesima upravljanja marketingom

  • Кorišćenje principa marketinga i marketinški strateški obrasci za obezbeđenje opstanka i razvoja firmi u savremenom dinamičnom okruženju

Ishodi učenja

Završetkom ovog predmeta student je osposobljen za:

  • Razumevanje osnovnih teorijskih postavki marketing menadžmenta
  • Uspešno korišćenje metoda i tehnika marketing menadžmenta
  • Razumevanje i primenu marketing koncepcije
  • Analizu mogućnosti primene marketing koncepta u organizaciji
  • Uspešno korišćenje stečenih znanja iz marketing menadžmenta
  • Praćenje i usvajanje novih znanja iz marketing menadžmenta
  • Osposobljavanje studenata za razumevanje marketinga kao poslovne funkcije i primenu znanja u praksi

Sadržaj predmeta

Teorijska nastava:

  • Pojam marketinga
  • Tržište i tržišna funkcija
  • Marketing koncepcija
  • Metode i tehnike marketinga
  • Marketing odnosa sa potrošačima. Organizovanje marketinga
  • Strategija proizvoda i usluga
  • Razvoj novog proizvoda i životni ciklus proizvoda.
  • Upravljanje marketingom
  • Marketing informacioni sistem Brendiranje
  • Marketing menadžer
  • Кorporativna društvena odgovornost i marketing etika

Praktična nastava:

  • Izbor poslovne orijentacije Istraživanje tržišta
  • Analiza okruženja
  • Marketing plan
  • Istraživanje ponašanja potrošača
  • Projektovanje marketing informacionog sistema

Ocena i način polaganja

  • Oblik ocenjivanja
  • Poeni
  • Aktivnost u toku predavanja
  • 20
  • Praktična nastava
  •  
  • Kolokvijum(i)
  • 30
  • Ukupno
  • 100
FULL STACK DEVELOPER - Osnove marketinga
This site is registered on Toolset.com as a development site.