Gostujuće predavanje Aleksandre Radujko, direktorke agencije New Media Team, na temu „Lična karta brenda: psihologija, pozicioniranje i identitet“

Sa zadovoljstvom vas pozivamo na gostujuće predavanje Aleksandre Radujko, eksperta za marketing strategiju, brendiranje i potrošačku psihologiju, koje će se održati u petak, 12. decembra 2025. godine u 11 časova u Amfiteatru na Fakultetu za projektni i inovacioni menadžment prof. dr Petar Jovanović.

Aleksandra Radujko je osnivač i direktorka agencije za integrisane komunikacije New Media Team, jedne od vodećih agencija na regionalnom tržištu sa preko 60 vrhunskih profesionalaca iz oblasti PR, digitala, kreative, eventa i produkcije. Zaduženi su za komunikaciju i kreativne kampanje brojnih internacionalnih klijenata i medjunarodnih institucija medju kojima su Coca Cola HBC, Bambi, adidas, Visa, Hugo Boss, H&M Unicef, UNDP. Takođe je I vlasnica najmodernije gimnazije The Merit School koju je pokrenula u Beogradu sa timom vrhunskih dugogodišnjih prosvetnih radnika.

Tema njenog predavanja je „Lična karta brenda“. Tokom predavanja studenti će imati priliku da se upoznaju sa savremenim marketinškim alatima i pristupima, sa posebnim fokusom na dve ključne teme:

Predavanje će obuhvatiti ključne elemente savremenog brend menadžmenta, sa posebnim osvrtom na:

– Censydiam mapa – lična karta brendova

Predavač će studentima predstaviti Censydiam model, jedan od najuticajnijih psiholoških okvira koji se koristi za razumevanje motivacije potrošača. Kroz konkretne primere biće prikazano kako se Censydiam mapa koristi za kreiranje „lične karte brenda“, odnosno za definisanje njegove emocionalne uloge, osobina, željenog identiteta i načina na koji komunicira sa svojom ciljnom grupom. Studentima će biti prikazano kako brendovi grade svoju poziciju na tržištu upravo kroz duboko razumevanje ljudskih potreba.

– Da li je zadatak svakog brenda da nam pruži osećaj zadovoljstva?

U drugom delu predavanja biće otvorena diskusija o tome kako brendovi utiču na subjektivni osećaj zadovoljstva kod potrošača. Poseban akcenat biće na razlikovanju brendova koji zadovoljavaju funkcionalne potrebe i onih koji grade emotivnu vezu, stvaraju iskustvo i utiču na identitet potrošača. Studenti će imati priliku da razmotre gde se nalazi granica između marketinga i stvarnih životnih vrednosti, i da li je uloga brenda da ispuni očekivanja potrošača ili da ih prevaziđe.

Ovo predavanje predstavlja izuzetnu priliku za studente da iz prve ruke čuju iskustva vrhunskog stručnjaka iz industrije i steknu uvid u alatke, strategije i savremene pristupe savremenom brend menadžmentu.

 

Leave a comment