Gostujuće predavanje Jovana Bugarčića, direktora marketinga kompanije Imlek, na temu ,,Značaj rebrendiranja u kompaniji Imlek”

Sa zadovoljstvom vas pozivamo na gostujuće predavanje Jovana Bugarčića, direktora marketinga kompanije Imlek, koje će se održati u petak, 24. oktobra 2025. godine u 13 časova u Amfiteatru na Fakultetu za projektni i inovacioni menadžment – Prof. dr Petar Jovanović.

Jovan Bugarčić je iskusni marketinški stručnjak sa bogatom karijerom u FMCG industriji, gde je prepoznat po strateškom pristupu razvoju brendova, inovacijama i vođenju kreativnih timova. Od 2015. godine deo je kompanije Imlek, gde trenutno obavlja funkciju direktora marketinga i rukovodi regionalnim operacijama, timom od 25 stručnjaka i nizom projekata koji povezuju brend, tržište i potrošače.

Tema predavanja je „Značaj rebrendiranja u kompaniji Imlek“.

Predavanje će se fokusirati na proces modernizacije vodećeg brenda „Moja Kravica“ i predstaviće kako je Imlek uspešno spojio tradiciju i savremene trendove kroz inovacije poput trouglastog pakovanja jogurta i osveženog vizuelnog identiteta. Studenti će imati priliku da saznaju kako strateško rebrendiranje može doprineti rastu tržišnog učešća, jačanju emocionalne veze sa potrošačima i dugoročnoj vrednosti brenda.

Ovo predavanje predstavlja izuzetnu priliku da studenti iz prve ruke čuju iskustva vrhunskog marketinškog stručnjaka i dobiju uvid u stvarne izazove i procese u savremenom brend menadžmentu.

 

 

 

 

 

Leave a comment