Fakultet za projektni i inovacioni menadžment Profesor Petar Jovanović uspešno je organizovao peti po redu Regionalni PMC Marketing Challenge, na kojem je učestvovalo čak 25 timova iz celog regiona. Nakon intenzivne konkurencije, šest najboljih timova plasiralo se u finale, gde su prezentovali svoja inovativna rešenja pred stručnim žirijem u sastavu Bojana Božanić, direktorka Gold gondole, Jelena Komazec -rukovodilac sektora operacija Gold gondole, Mina Smiljanić-alumnista našeg fakulteta i Jelena Ružić, doktorantkinja, koja je sa PMC-om učestvovala na preko trideset takmičenja i osvojila brojne medalje. Prvo mesto osvojili su Petra Stoijljković, Anastasija Stanković, Marko Opsenica, Aleksandar Ilić i Nikola Dimitrić, drugo mesto osvojile su kolege iz Crne Gore, a treće su podelili Visoka škola za poslovnu ekonomiju i preduzetništvo PEP, i naši student. Nagradu za najbolji javni nastup osvojila je Urška Longar, studentkinja iz Slovenije.
Ovogodišnju studiju slučaja zadala je Gold Gondola Zlatibor, sa fokusom na kreiranje strategije rebrendiranja i privlačenja turista različitih ciljnih grupa. Ponednički tim izabrao je ciljnu grupu 20 do 30 godina i bili su usmereni na povećanje privlačnosti gondole među mladima tog uzrasta od organizacija žurki, izložbi, venčanja, networkinga itd…. Oduševili su žiri kreativnim idejama, sveobuhvatnim pristupom i odličnom prezentacijom.
- Izuzetno smo ponosni što smo imali priliku da zadamo studiju slučaja na petom Regionalnom PMC Marketing Challengu, koji je iz godine u godinu sve kvalitetniji i izazovniji za učesnike. Cilj našeg zadatka bio je da povežemo mlade, talentovane ljude iz regiona i omogućimo im da pokažu svoj potencijal kroz realnu studiju slučaja, i pomognemo jedni drugima. Studenti su kroz svoje radove dokazali da imaju sposobnost da promišljaju inovativno i strateški. Čestitamo pobednicima, ali i svim učesnicima, jer je svako od njih doprineo kvalitetu ovog takmičenja – istakla je Bojana Božanić, direktorka Gold gondola.
Anastasija Stanković, studentkinja druge godine projektnog menadžmenta, koja je osvojila prvo mesto sa svojim timom istakla je da iza rešavanja studije stoji mnogo truda, rada i neprospavanih noći, ali pobeda im znači mnogo:
- Osvajanje prvog mesta na takmičenju kao što je PMC Marketing Challenge za mene i moj tim predstavlja ogromno priznanje i motivaciju za dalji rad. Ovaj projekat nam je omogućio da primenimo teorijsko znanje u praksi, a rad na zadatku za Gold Gondolu bio je inspirativan i izazovan. Želeli smo da osmislimo strategiju koja ne samo da promoviše gondolu, već i doprinosi njenom prepoznatljivom imidžu među mladima. Zahvaljujemo Fakultetu i žiriju na poverenju i prilici da pokažemo šta možemo. Naravno jedva čekamo da iskoristimo nagradu i vožnju Gondolom – završila je Stankovićeva.