Studenti Fakulteta za projektni i inovacioni menadžment PMC Ana Lojanica, Neda Mirilović-Trninić, Jelena Ružić i Stefan Živanović, osvojili su drugi put za redom prvo mesto na četvrtom Marketing Challeng-u u organizaciji Fakulteta za menadžment iz Herceg Novog. Tema je bila strategija digitalizacije četiri kompanije, dve turističke agencije i dve konsultantske kuće. Pobednički tim radio je strategiju za konsultanstsku kuću Balanse2bussiness iz Podgorice, dok je drugi tim radio strategiju turističke agencije Vizin travel iz Kotora. Fakultet za menadžment se još jednom pokazao kao izuzetan domaćin koji ništa ne prepušta slučaju. Organizovao je seriju pripremnih predavanja za takmičenje, a ceo tim od vlasnika kompanija do predavača im je bio dostupan za konsultacije tokom pripreme:
-Proces digitalne transformacije imao je značajan uticaj na promenu velikog broja poslovnih modela u raznim granama industrije. Pojavom interneta, otvoren je put novim metodama poslovanja, a promene iz godine u godinu postaju sve brže. Samim tim, kompanije su prinuđene da se brže prilagođavaju.Nekada su poslovni procesi počinjali i završavali se unutar same kompanije, a danas predstavljaju lanac vrednosti koji počinje i završava se sa potrošačem. Rezultat dobro sprovedenog procesa digitalne transformacije dovodi nas ne samo do novih usluga i proizvoda, već i do novih kompanija i organizacija koje ih pružaju. Da bi rezultat bio uspešan, neophodna je rekonstrukcija poslovanja, promena organizacije i uključenost svih sektora. Oni koji su bili spremni da prihvate promene uspeli su da prežive ovu revoluciju-rekao je prodekan za nastavu, professor Nikša Grgurević i jedan od glavnih organizatora takmičenja i dodao da su upravo zato izabrali temu strategiju digitalizacije, da vide kako mladi ljudi razmišljaju na temu modernog poslovanja.
Dobrih ideja je zaista bilo puno. Možemo slobodno reći da smo od svakog tima naučili po nešto novo.
– Veliki izazov bio je raditi strategiju za konsultantsku kuću koja se bavi NLP coachingom. Proveli smo skoro dva meseca radeći, pet puta smo menjali prezentaciju da bi je doveli do oblika do kog želimo, ali priznajem da smo dosta toga novog o coaching alatima naučili, podsetili se nekih detalja iz marketinga i još mnogo toga. Ako bi me pitali, da li bi se ponovo prijavila na takmičenje, odgovor je da – zaključila je Ana Lojanica-studentkinja druge godine, master studija Fakulteta za projetni i inovacioni menadžment PMC.
Oba tima ovih mladih i talentovanih ljudi su shvatili da je uspeh pronalaženje zadovoljstva u davanju više od onoga koliko uzimaš, kao što kaže stara latinska izreka. Inače su svi različitih godina i smerova.