Uspešno je završen III PMC Regionalni marketing challenge na temu Brendiranje kulturnih manifestacija.
Od trideset pet ekipa iz regiona, šest je prošlo u finale i žiri je imao izuzetno težak zadatak. Kreativnost, inovativnost, profesionalizam sve je to odlikovalo radove vrednih studenata.
– Negde je i pola poena odlučivalo ko ulazi u finale. Mislim da je najbitnije da su radovi primenljivi u praksi i da ovi mladi ljudi znaju šta je tržištu trenutno potrebno – istakla je Jelena Stanković, PR Turističke organizacije Beograda i predsednica žirija.
Prvo mesto pripalo je ekipi studenata sa PMC-a, Lazar Vujović, Vanja Steljić, Vasilije Matović i Luka Bilanović- Brendiranje Maglič Festa, drugo Fakultetu tehničkih nauka iz Novog Sada, kojima je pripala nagrada i za najbolju vizuelnu prezentaciju Zimzoland, a treće su delili studenti iz Tuzle Sarajevo film festival i sa PMC-a Dani vina u Trsteniku. Najbolji javni nastup imale su tri mlade studentntkinje sa PMC-a koje su pokazale, i starijima, šta znači zajednički trud i rad.
– Ovo takmičenje je od velike važnosti za studente jer je u pitanju regionalno takmičenje koje se sastoji iz akademskog i praktičnog dela. Imali smo prilku tokom mesec i po dana da se konsultujemo sa Turističkom organizacijom Kraljeva, i oni su nam preneli praktična znanja i iskustva, što nam je poslužilo prilikom izrade idejnog rešenja i samog projekta – rekao je Lazar Vujović kapiten pobedničkog tima.