Završen je i IV PMC Regionalni Marketing Challenge na našem Fakultetu, a tema je bila „Najbolje iz regiona“. Studenti iz Srbije, Crne Gore, Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine su predstavljali najbolje proizvode ili usluge iz države iz koje dolaze. Članovi žirija, Jelena Stanković PR Turističke organizacije Beograda, Tijana Šipka direktorka prodaje hotela Ramonda Rtanj, Jelena Ružć, saradnica u nastavi i predsednica žirija, Marina Filipčeva, direktorka Marketinga Večernjih novosti imali su izuzetno težak zadatak da proglase najbolje. Redosled je sledeći:
1. Veleučiliše „Lavoslav Ružička“ iz Vukovara sa temom brendiranje Ribljeg restorana
2. Fakultet za ekonomiju i informatiku, Novo mesto iz Slovenije, Privlačenje turista putem digitalnih kanala komunikacije
3. Treće mesto podelila su dva tima sa PMC-a, Uvođenje novog proizvoda u kompaniji Zlatiborac i brendiranje Ovčarsko kablarske klisure.
Specijalne nagrade za najbolju vizuelnu prezentaciju osvojile su kolege sa FINra Univerziteta iz Tuzle, a za najbolju vizuelnu prezentaciju kolegnice iz Crne Gore.
Čestitamo još jednom svim finalistima.