Nebojša Mandrapa, direktor marketinške agencije New media team i lični PR Novaka Đokovića, održao je studentima druge godine predavanje na temu Ličnog PR-a. Lični brend je, u najširem smislu te reči, strategija i način mišljenja koji će vas ili vašu firmu predstaviti na najpogodniji način vašoj ciljnoj grupi. Ovo obuhvata vizuelni i nevizuelni identitet koji gradite preko medija, emocije, ideje, simbola i priče koje se vezuju za vas i vaše proizvode ili usluge, i najvažnije, ono što vaša ciljna grupa kaže o vama u privatnim razgovorima.
Biti autentičan od neprocenjivog je značaja kada je lični brending u pitanju, jer što ste autentičniji to ste privlačniji drugima.Vaš brend postaje jak kada odlučite da pratite svoja uverenja svojim ponašanjem u svim situacijama – istakao je Mandrapa.
Neizostavno pitanje je bilo i kako izgleda saradnja sa čuvenim Novakom Djokovićem:
- Novak je na prvom mestu vrhunski profesionalac! Čovek od reči. Sećam se OI u Londonu, kada sam bio novinar lista “Sport”, morao sam da uradim intervju sa njim ali mi je stalno izmicao, završila se konferencija, promašio autobus za olimpijsko selo itd. U jednom momentu sam došao kod njega i rekao da je hitno. Kroz šalu sam takođe dodao da bi trebalo da se prošetamo Londom, odemo do čuvenog mosta. On je moje reči shvatio vrlo ozbiljno i sve to organizovao. Naravno greške se dešavaju i njemu, što je potpuno ljudski, ali zajedno ih rešavamo – završava Mandrapa.