Prijave za ovogodišnje takmičenje otvorene su 15.10. nakon čega su usledile prve konsultacije sa partnerima, mentorima, radionice, predaja i ocenjivanje rešenja i na kraju prezentacija finalista i proglašenje pobednika.Učestvovalo je 48 timova iz celog regiona, iz Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Slovenije. Timovi su podeljeni u tri kategorije: Brendiranje turističke destinacije, Brendiranje proizvoda ili usluge i Digitalno brendiranje. Žiri, na čelu sa profesorom Darkom Balašem sa slovenačkog univerziteta „Doba“ zajedno sa kolegnicama Jelenom Kaluđerović PR Budvanske rivijere i Marijom Todorović iz renomiranog hotela Ramonda, je zaista imao izuzetno težak zadatak.
- Naši hrabri takmičari još jednom su pokazali, bez obzira što je na većini univerziteta u regionu online nastava, da se uz određeni trud, rad i strpljenje može sve postići. Kolegnice i ja smo zaista oduševljeni njihovim idejama, izlaganjem, načinom razmišljanja. Sasvim sam siguran da će neke od ideja biti implementirane – istakao je prof.dr Darko Balaš.
Njegova kolegnica, Jelena Kaluđerović, dodala je da ne mogu biti svi finalisti, pa su tu zato i specijalne nagrade.
Naši takmičari koji su se prijavili i prihvatili ovaj intelektualni izazov za svoje originalne ideje osvojili su i vredne nagrade od putovanja, stručne literature, kurseva… Sve ovo ne bi bilo moguće bez podrške naših vernih partnera, kojima se i ovim putem zahvaljujemo. Slučajevi koji su se rešavali bili su jako zanimljivi i izazovni i zahtevali su određenu motivisanost. Zato, ako si student, motivisan, i želiš da pokažeš svoje ideje i da ih prezentuješ interesantnim kompanijama, očekujemo tvoju prijavu sledeće godine! Još jednom, čestitke svim finalistima i pobednicima!
Brendiranje turističke destinacije
- Free ladies – brendiranje Zlatara (Jovana Stevanović, Stajka Đenić, Sandra Vojinović)
- PMC tim 1- brendiranje Aranđelovca (Ann Tharakkan, Luka Bilanović, Lazar Vujić, Amna Alajbegović)
- DREAM tim- brendiranje Emrović raja (Danilo Stijović, Aleksa Mihailović, Bogdan Nikolić, Miloš Erčević)
Brendiranje proizvoda ili usluge
- Slatki tim – brendiranje čokolade (Valentina Milojević, Jovana Perić, Milena Cvetković, Igor Džigić)
- Pingvini sa PMC-a – brendiranje kolagena (Emilija Georgijević, Teodora Dubljević, Andrija Tomić)
- Visoka škola za finansije i računovodstvo FINR-a, Tuzla- magično ogledalo (Šejla Mandžić, Zerina, Husejnbašić Vedad, Umihanić Melika)
Digitalno brendiranje
- DARANEA, brendiranje Vrnjačke banje – Filozofski fakultet iz Sarajeva i PMC (Dijana Živković, Tara Trandafilov, Jelena Ružić I Stefan Živanović)
- Univerzitet PIM – aplikacija Banja Luka (Dajana Ajder, Ivana Vukolić, David Dragić, Dejan Krajišnik)
- Fakultet tehničkih nauka iz Novog Sada, FTN1 tim, rebrendiranje turističke agencije (Željana Sredojević, Marina Mihaljević, Sofija Šekularac, Milica Živković)
Specijalne nagrade
- Najperspekstivniji tim – brendiranje Wellness keksa (Dragana Petrović, Jovana Jovanović, Katarina Nikodijević, Anastasija Milošević)
- Najbolja vizuelna prezentacija Remix knjaz (Đurđica Krsmanović, Nina Stefanović, Slavica Burmazović, Anja Radić)
- Nagrada za kreativnost- brendiranje Srbije (Iva Vujić i Mina Marković)