Uspešno završen II regionalni Marketing PMC Challenge

Prijave za ovogodišnje takmičenje otvorene su 15.10. nakon čega su usledile prve konsultacije sa partnerima, mentorima, radionice, predaja i ocenjivanje rešenja i na kraju prezentacija finalista i proglašenje pobednika.Učestvovalo je 48 timova iz celog regiona, iz Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Slovenije. Timovi su podeljeni u tri kategorije: Brendiranje turističke destinacije, Brendiranje proizvoda ili usluge i Digitalno brendiranje. Žiri, na čelu sa profesorom Darkom Balašem sa slovenačkog univerziteta „Doba“ zajedno sa kolegnicama Jelenom Kaluđerović PR Budvanske rivijere i Marijom Todorović iz renomiranog hotela Ramonda, je zaista imao izuzetno težak zadatak.

  • Naši hrabri takmičari još jednom su pokazali, bez obzira što je na većini univerziteta u regionu online nastava, da se uz određeni trud, rad i strpljenje može sve postići. Kolegnice i ja smo zaista oduševljeni njihovim idejama, izlaganjem, načinom razmišljanja. Sasvim sam siguran da će neke od ideja biti implementirane – istakao je prof.dr Darko Balaš.

Njegova kolegnica, Jelena Kaluđerović, dodala je da ne mogu biti svi finalisti, pa su tu zato i specijalne nagrade.

Naši takmičari  koji su se prijavili i prihvatili ovaj intelektualni izazov za svoje originalne ideje osvojili su i vredne nagrade od putovanja, stručne literature, kurseva… Sve ovo ne bi bilo moguće bez podrške naših vernih partnera, kojima se i ovim putem zahvaljujemo. Slučajevi koji su se rešavali bili su jako zanimljivi i izazovni i zahtevali su određenu motivisanost. Zato, ako si student, motivisan, i želiš da pokažeš svoje ideje i da ih prezentuješ interesantnim kompanijama, očekujemo tvoju prijavu sledeće godine! Još jednom, čestitke svim finalistima i pobednicima!

Brendiranje turističke destinacije

  1. Free ladies – brendiranje Zlatara (Jovana Stevanović, Stajka Đenić, Sandra Vojinović)
  2. PMC tim 1- brendiranje Aranđelovca (Ann Tharakkan, Luka Bilanović, Lazar Vujić, Amna Alajbegović)
  3. DREAM tim- brendiranje Emrović raja (Danilo Stijović, Aleksa Mihailović, Bogdan Nikolić, Miloš Erčević)

Brendiranje proizvoda ili usluge

  1. Slatki tim – brendiranje čokolade (Valentina Milojević, Jovana Perić, Milena Cvetković, Igor Džigić)
  2. Pingvini sa PMC-a – brendiranje kolagena (Emilija Georgijević, Teodora Dubljević, Andrija Tomić)
  3. Visoka škola za finansije i računovodstvo FINR-a, Tuzla- magično ogledalo (Šejla Mandžić, Zerina, Husejnbašić Vedad, Umihanić Melika)

Digitalno brendiranje

  1. DARANEA, brendiranje Vrnjačke banje – Filozofski fakultet iz Sarajeva i PMC (Dijana Živković, Tara Trandafilov, Jelena Ružić I Stefan Živanović)
  2. Univerzitet PIM – aplikacija Banja Luka (Dajana Ajder, Ivana Vukolić, David Dragić, Dejan Krajišnik)
  3. Fakultet tehničkih nauka iz Novog Sada, FTN1 tim, rebrendiranje turističke agencije (Željana Sredojević, Marina Mihaljević, Sofija Šekularac, Milica Živković)

Specijalne nagrade

  1. Najperspekstivniji tim – brendiranje Wellness keksa  (Dragana Petrović, Jovana Jovanović, Katarina Nikodijević, Anastasija Milošević)
  2. Najbolja vizuelna prezentacija Remix knjaz (Đurđica Krsmanović, Nina Stefanović, Slavica Burmazović, Anja Radić)
  3. Nagrada za kreativnost- brendiranje Srbije (Iva Vujić i Mina Marković)

 

 

Leave a comment