Ponudi najkreativniji predlog kreativnih ideja za brendiranje i osvoji vredne nagrade.
Fakultet za projektni i inovacioni menadžment PMC već 10 godina prepoznaje i stvara talente u najprofitabilnijem poslovnom sektoru današnjice – Informacionim tehnologijama i Upravljanju projektima!
Veliko predznanje iz Marketinga Vam nije toliko potrebno, ocenjuje se kreativnost i sistematičnost vaše ideje.
Kroz celo takmičenje imaćete podršku mentora – asistenata i studenata Fakulteta za projektni i inovacioni menadžment PMC
Brendiranje ličnih ili poslovnih profila
Brendiranje turističkih destinacija
Brendiranje visokoškolskih ustanova
Šta je potrebno?
Tim (2-4 člana)
Kreativnost
Dobre ideje
Za sve ostalo smo mi tu!
Kako će takmičenje izgledati, i koji koraci vas očekuju?
I korak – Radionica
Tokom prvog dela takmičenja, takmičari će moći da se konsultuju sa mentorima o svim detaljima vezanim za realizaciju ideje koju imaju. Svi takmičari će proći kroz obuku, kako bi stekli osnovna znanja za izradu prezentacija.
II korak – Izrada ideja
Po završetku prvog dela – radionica, takmičari imaju nedelju dana da uz pomoć alata i instrukcija koje su dobili od mentora kreiraju svoju ideju za prezentaciju.
III korak – Glasanje na Facebook-u
Nakon izrade rešenja u vidu web sajta postavljenog na platformi, takmičari predstavljaju svoje sajtove putem videa ili fotografije sa prikazom ideje. Prezentacioni video i fotografije takmičari će poslati fakultetu kako bi u okviru Facebook stranice objavio sve radove na zvaničnoj Facebook strani Fakulteta za projektni i inovacioni menadžment PMC.
Nakon što fotografije ili video budu postavljeni od strane fakulteta, svi posetioci naše stranice moći će da vide i lajkuju ideju koja im se najviše dopada. Broj lajkova i share-ova činiće 10% od ukupne ocene kojom će komisija na kraju ocenjivati radove, tako da „najpopularnije“ fotografije ili video imaju veću šansu za pobedu.
Vreme predviđeno za lajkovanje i share-ovanje je sedam dana, nakon čega se tab sa materijalima povlači sa Facebook stranice fakulteta.
IV korak – PROGLAŠENJE FINALISTA
Treći deo takmičenja je finale i u njemu učestvuju finalisti koji prođu selekciju od strane stručnog žirija.Svaki tim koji uđe u polufinale,će imati 10 minuta vremena da komisiji prezentuju svoju ideju. Nakon prezentovanja svih ideja biće proglašeni pobednički timovi.
- Formiraj tim
- Prijavi se do 07. novembra 2020. i daj ime svom timu na bojanaostojic2002@yahoo.com
- 8.10 na instagramu ce putem Random aplikacije, biti izvučene teme za svaki tim
- Pratite redovno obaveštenja putem mail-a i zvanične Facebook i Instagram stranice fakulteta
- U međuvremenu, umesto kotizacije, budimo humani! Potrebno je da svaki tim donese po jedan paketić sa garderobom, knjigama i slatkišima, koji nisu potrebni da bi u toku decembra obradovali mališane iz Svratišta.
ČLANOVI ŽIRIJA
- Irena Trifunović, direktorka marketinga kompanije “Opel”
- dr Vesna Opavsky, univerzitet UDG, Donja Gorica-Crna Gora
- Milica Đokić, direktorka press službe “Color press grupe”
- Lidija Stanković, vlasnica turističke agencije Aero turs, Niš
- Nenad Čaluković, glavni I odgovorni urednik, časopisa “Karakter”
- dr Irena Petrušić, dekanka Fakulteta za menadžment, Herceg Novi
- dr Nikola Vojvodić, univerzitet PIM, Banja Luka
- Manuela Stamatović, vlasnica marketinške agencije Puzzle consulting group