PMC MARKETING CHALLENGE 2020.

Ponudi najkreativniji predlog kreativnih ideja za brendiranje i osvoji vredne nagrade.

Fakultet za projektni i inovacioni menadžment PMC već 10 godina prepoznaje i stvara talente u najprofitabilnijem poslovnom sektoru današnjice – Informacionim tehnologijama i Upravljanju projektima!

Veliko predznanje iz Marketinga Vam nije toliko potrebno, ocenjuje se kreativnost i sistematičnost vaše ideje.

Kroz celo takmičenje imaćete podršku mentora – asistenata i studenata Fakulteta za projektni i inovacioni menadžment PMC

Brendiranje ličnih ili poslovnih profila

Brendiranje turističkih destinacija

Brendiranje visokoškolskih ustanova

Šta je potrebno?

Tim (2-4 člana)

Kreativnost

Dobre ideje

 

Za sve ostalo smo mi tu!

 

Kako će takmičenje izgledati, i koji koraci vas očekuju?

I korak – Radionica

Tokom prvog dela takmičenja, takmičari će moći da se konsultuju sa mentorima o svim detaljima vezanim za realizaciju ideje koju imaju. Svi takmičari će proći kroz obuku, kako bi stekli osnovna znanja za izradu prezentacija.

II korak – Izrada ideja

Po završetku prvog dela – radionica, takmičari imaju nedelju dana da uz pomoć alata i instrukcija koje su dobili od mentora kreiraju svoju ideju za prezentaciju.

III korak – Glasanje na Facebook-u

Nakon izrade rešenja u vidu web sajta postavljenog na platformi, takmičari predstavljaju svoje sajtove putem videa ili fotografije sa prikazom ideje. Prezentacioni video i fotografije takmičari će poslati fakultetu kako bi u okviru Facebook stranice objavio sve radove na zvaničnoj Facebook strani Fakulteta za projektni i inovacioni menadžment PMC.

Nakon što fotografije ili video budu postavljeni od strane fakulteta, svi posetioci naše stranice moći će da vide i lajkuju ideju koja im se najviše dopada. Broj lajkova i share-ova činiće 10% od ukupne ocene kojom će komisija na kraju ocenjivati radove, tako da „najpopularnije“ fotografije ili video imaju veću šansu za pobedu.

Vreme predviđeno za lajkovanje i share-ovanje je sedam dana, nakon čega se tab sa materijalima povlači sa Facebook stranice fakulteta.

IV korak – PROGLAŠENJE FINALISTA

Treći deo takmičenja je finale i u njemu učestvuju finalisti koji prođu selekciju od strane stručnog žirija.Svaki tim koji uđe u polufinale,će imati 10 minuta vremena da komisiji prezentuju svoju ideju. Nakon prezentovanja svih ideja biće proglašeni pobednički timovi.

 

  1. Formiraj tim
  2. Prijavi se do 07. novembra 2020. i daj ime svom timu na bojanaostojic2002@yahoo.com
  3. 8.10 na instagramu ce putem Random aplikacije, biti izvučene teme za svaki tim
  4. Pratite redovno obaveštenja putem mail-a i zvanične Facebook i Instagram stranice fakulteta
  5. U međuvremenu, umesto kotizacije, budimo humani! Potrebno je da svaki tim donese po jedan paketić sa garderobom, knjigama i slatkišima, koji nisu potrebni da bi u toku decembra obradovali mališane iz Svratišta.

ČLANOVI ŽIRIJA

  1. Irena Trifunović, direktorka marketinga kompanije “Opel”
  2. dr Vesna Opavsky, univerzitet UDG, Donja Gorica-Crna Gora
  3. Milica Đokić, direktorka press službe “Color press grupe”
  4. Lidija Stanković, vlasnica turističke agencije Aero turs, Niš
  5. Nenad Čaluković, glavni I odgovorni urednik, časopisa “Karakter”
  6. dr Irena Petrušić, dekanka Fakulteta za menadžment, Herceg Novi
  7. dr Nikola Vojvodić, univerzitet PIM, Banja Luka
  8. Manuela Stamatović, vlasnica marketinške agencije Puzzle consulting group

Leave a comment